anons 3

Beni bekleme. Ne anlatsam bahane diyeceksin, üzüleceksin, bildiğin en kötü sözleri söyleyeceksin benim için. Benim bile bilmediğim sebebi, sen de asla öğrenemeyeceksin. En az senin sandığın kadar sorup duracağım kendime. Saçlarını, ellerini, parmaklarının çıkardığı “çıt çıt’’ seslerini benim için boyadığın lacivertlerini bilerek aklımda bırakacaksın.
Ne anlatsam inanmayacaksın. Sevdiğin en iyi örnekleri vereceksin bizim için. Benim bile çözemediğim bulmacayı, sen de asla çözemeyeceksin. Uzun cümlelerini, benim için suladığın erguvanları, diş gıcırdatmalarını, sarı lacivert fırçanı bilerek aklımda bırakacaksın. Benim açtığım deliklerle batacak tekne. Hiç anlamayacaksın. Beni bekleme. Bekledikçe kendine kızacak, bekledikçe azalacak, bekledikçe başkası olacaksın. Beni bekleme. Bekleme ki, bir gün affedilmek için sana gelmeye sebebim olsun.

Yorumlar

Popüler Yayınlar