kedi 3

Bir düştün sen;
en uyanık akşamlarda görürdüm.
Yıldızlı bir geceydin;
uzansam tutardım gözlerinin laciverdinden.
Bir düştün sen;
aklımı kendine mesken tutmuş bir düştün.
Bin kelimelik bir heceydin
ama hayatımda hep tek geceydin.
ömrün en güzel yeriydin
inansam yırtardım zamanı orta yerinden.
Bir düştün sen;
aşkın vazgeçilmez iklimiydin,
her keresinde ben uyanmadan gidecek gibiydin
yine de en çok sen korkardın gezginliğimden.
Unutsam unuturdum seni,
hiç beklemez kendimi avuturdum.
Ama sen yarım kalacak gibi değildin;
bir düştün, gecelere sığmazdın.
Bilirdim, şimdi gitsem unuturdun;
tek kızıllığımı saklardın kendine,
bir gün aklına eser, beni en olmadık yerlerde aradın.
Duysalar ben yanardım, sen yanardın;
bana da kendine de hep inkar ederdin.
Ama kedinin yüreği arsızdı, aldırmazdı.
Bir düştün sen;
senden uyanmak imkansızdı.

Yorumlar

Popüler Yayınlar